tirsdag 11. oktober 2011

Lester, lys og fyrstikker

Da har jeg foreviget mine aller første tova lester...som jeg nevnte i forrige innlegg :-) De ble skikkelig gode, og skal nok varme godt når vinteren kommer. Men tenk at jeg aldri har prøvd meg på toving før??? Det er jo kjempeartig, og så spennende og se resultatet! Har forresten akkurat tova ei vinveske til....den skal bare pyntes før dere får se den :-)







Har også prøvd meg på og pynte lys for første gang. Brukte et blomstermotiv fra en serviett, og så stemplet jeg med et tekststempel på den hvite delen av servietten. Fant ikke varmluftpistolen i farta, så jeg brukte hårføneren til overføringa. Gikk ganske bra, men fikk litt ujevnheter i stearinen. Satser på at det blir bedre med litt øvelse :-)



Fant også frem ei fyrstikkeske som jeg pynta for ei tid tilbake. Synes den er fin å ha liggende fremme nå som høsten er her og man tenner lys og fyrer i ovnen......koselig med litt pynt på ei ellers kjedelig eske :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar