søndag 13. november 2011

November og innetid

Det blir, naturlig nok, mer innetid i den mørke årstiden....og i hvert fall når været er så dårlig som det har vært i det siste. Har hatt noen ganske få dager med fint vær hittil i november......sånn som denne;



Har fått gjort en god del på hobbyfronten, syns jeg. Har både strikket, heklet, scrappet og pynta lys.Har også noen decoupageideer.... Nok å finne på, med andre ord :-)

Her kan dere se hva jeg har syslet med siden sist;


Heklet lue

Kjempemorsomt å hekle lue....det har jeg aldri gjort før. Har allerede en ny på gang :-)





Ikke så lenge til jul :-) Har strikket og tovet flaskeskjulere, og har så smått begynt å lage pakkelapper...kaller det ren terapi, for det er så utrolig koselig og holde på med :-)

Ellers så har jeg laget et kort til en ny verdensborger. Ikke av det mest avanserte, men får skylde på at jeg laget det i full fart en sen kveldsstund.....


Hadde forresten tenkt å vise dere snømannen jeg har strikka, men har ikke fått laget kosten den skal ha så den får vente til neste gang :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar