tirsdag 13. mars 2012

Gaveeske

Har laget ei eske med plass for en liten gave. Må si jeg ble myyyye mer fornøyd med eska enn det nesten unevnelige kortet i forrige innlegg :-) Eller hva syns du? Blomstene er laget med Spellbinders dies. De er skjært ut i ganske tykt papir og så har jeg  farget rosebladene med Versa Color stempelpute før jeg satte de sammen. På den største rosen har jeg brukt 12 lag med roseblader, og på den minste har jeg 4 pluss ett lag med grønt underst. Hjertene er punchet ut, og så har jeg brukt litt perler og bånd.







Har også strikka ferdig pulsvarmerne. Ble rimelig fornøyd med de også...med andre ord en god dag på hobbyfronten :-)



Ble ikke gjort mye i helga, nei. Da var det skikkelig fri fra alt, og med innlagt Ole Paus-konsert på lørdag, ble det ei upåklagelig helg :-)
Men i dag, dere, er det tirsdag og Frustrete fruer :-)
Kos dere masse og så blogges vi snart igjen!




2 kommentarer: