onsdag 16. mai 2012

Frihåndsquilting

Som helt fersk frihåndsquilter (begynte i går), fant jeg ut at her er det like greit å bare kaste seg ut i det. Som sagt, så gjort! Etter å ha prøvequiltet på en liten tøylapp, tok jeg sjansen på å frihåndsquilte en løper jeg holder på med. Her går vi hardt ut :-)


Gikk ganske bra, selv om jeg selvfølgelig kunne quiltet litt tettere...men som nybegynner må jeg si meg fornøyd.

Så etter en sånn "tøff" start, fant jeg i dag ut i min visdom at man kanskje skulle øve litt :-) Øvelse gjør jo som kjent mester....håper jeg :-) Fant frem noen restelapper og sydde meg en mugrug. Blir vel flere etter hvert...sånn passe liten jobb når man skal øve på quilting.


Da vil jeg bare ønske dere alle en fin kveld, og en fin 17.mai-feiring i morra :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar