onsdag 26. september 2012

Kjærestevotter

Svigerdattera mi ytret ønske om et par kjærestevotter, og det var jo i grunnen et enkelt ønske å oppfylle. Glemte helt å spørre hvilke farger hun ønsket på vottene, men tok sjansen på hvitt og mørk lilla. Synes det passer til begge kjønn. Sånn ble vottene;


En vott til henne, en til ham og så en fellesvott:-) Håper de faller i smak!

Har også tova vinveskene jeg fant her om dagen. Ble fornøyd med tovinga, og nå står de og tørker og venter på å bli dekorert. Fortsettelse følger :-))

Sånn ser de ut pr. nå;



Etter et par uker med en skikkelig vond og betent fot, er formen stigende og jeg kjenner at jeg har lyst og energi til å få gjort ting..........kanskje Oliver (minste barnebarnet) skal få seg ei monsterbukse, og så må jeg få sydd litt....

Jepp, får sette i gang med et eller annet! Vi blogges snart igjen :-)


1 kommentar:

  1. Koselige kjærestevotter og tova vinvesker!!
    Blir spennende med fortsettelsen :)
    Ønsker deg god bedring med foten, godt at formen er stigende!!
    Takk for gratulasjoner til sønnen og Lexi, kos med hund.
    Men jeg tror ikke han har vært i tv??
    Han visste ikke om det ihvertfall.
    Lykke til med neste prosjekt,monsterbukse høres gøy ut.
    Ha en fin dag,
    klem

    SvarSlett