tirsdag 25. februar 2014

Noriko handbag

I går måtte jeg krype til korset og be om sykemelding. Kjedelig! Men med betennelse i begge armene, måtte jeg bare gi meg, altså. Strikking kan jeg bare glemme......fikk såvidt begynt på de påskesokkene jeg nevnte i et tidligere innlegg.

Men, man må jo se lyst på ting - og nå har jeg i hvert fall tid til å lese! Har liggende en stabel med bøker som jeg gleder meg til å ta fatt på!

Fant også ut at å sy kan vel ikke være så ille - det er jo tross alt maskinen som gjør den tyngste jobben. Så da ble det til at jeg sydde ei lita selskapsveske i dag :-) Foreløpig kjennes det greit ut i armene....får håpe det varer. Nok klaging! Her er veska;




Litt vanskelig å se fasongen skikkelig på disse bildene, og så har jeg enda ikke sydd i knapp. For, selvfølgelig, blant mine utallige knapper fantes det ikke en eneste som passet på denne veska.....merkelig ;-)

Skulle du få lyst til å sy en sånn, så finner du tutorial her. Jeg lagde forresten håndtakene både lengre og bredere enn originalen. Liker å kunne ha veska over skuldra, men dette vurderer du jo selvfølgelig selv.

Skulle forresten gjerne fått tak i originalstoffet....syns det er aldeles nydelig!

Kos deg, og så blogges vi snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar