tirsdag 18. mars 2014

Pinner & garn

Sykemeldt på 4. uka, og må si jeg har vært kjempeflink (har egentlig ikke hatt noe valg) til å følge legens råd om å ta det helt med ro. Kjenner nå at det går rette veien, og håper jeg kan komme meg på jobb igjen på mandag!

I løpet av disse ukene har jeg omtrent ikke rørt et håndarbeid. Fikk såvidt sydd ei lita selskapsveske, og starta på et par påskelester - men måtte bare gi opp og lytte til kroppen. Er det ikke det man skal?

I går fant jeg et flott strikkebok på tilbud........betalte 99,- kr for denne;



Her var det mye fristende, både til voksne og barn. Store og små plagg - kjempefint for meg som trives best med å strikke tilbehør til voksne eller plagg til små barn pga. de før omtalte armene mine ;-) Gleder meg i hvert fall til å strikke noe av alt det flotte i boka - tenker jeg begynner med ei lekker lue til meg selv :-) Kanskje...vi får se...

Uansett - det ser lysere ut, og jeg håper å være i full drift igjen om ganske kort tid! Ha det fint og så blogges vi plutselig igjen :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar