torsdag 5. april 2012

Påskekos

Etter noen dager i Luleå med sol og fint vær, kom vi hjem til snø. Riktig nok har vi noen få solgløtt, men du skal være rask på beina for å komme deg ut mens sola skinner :-) De små gløttene varer altså ikke lenge av gangen. Har gått tur med Nikki i dag, godt å komme seg ut uansett, og trim trenger  vi jo begge to :-)

På håndarbeidsfronten har jeg strikket ferdig sokkene til Mathias. Strikka litt i bilen på tur til Sverige, så jeg kaller det bilsokkene hans....


Og i kveld har jeg laget et kort. Ei stund siden sist, så det var kos å lete fram scrappesakene igjen. Laget et såkalt tryllekort. Av og til overtaler jeg meg selv til å bruke farger som egentlig ikke er helt meg, og det har jeg gjort denne gangen.......men det ble vel ikke så verst likevel...?



......skjønner IKKE hvorfor bildene blir oppned.....nytter ikke hva jeg gjør....

Håper at du koser deg i påska :-) Her i huset skal vi se på Alcatraz i kveld :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar