tirsdag 26. mars 2013

Påskesysler

Vi driver vel ikke akkurat med typiske påskesysler, men nå er altså gjenoppbygginga av kjøkkenet i gang. Elektriker og rørlegger har gjort sitt foreløpig, så nå er det snekkeren (les: Mannen) som må gjøre sitt.


....sniker meg innpå og tar bilder :-) De første veggplatene er på plass...jippi!!!!

Symaskinen er nærmest begravd i kjøkkenutstyr, så den får hvilt seg skikkelig. Får nesten abstinenser, men trøster meg med litt håndsøm og strikking.


Dette skal etterhvert bli en løper. Papirsøm i Tilda-stoffer som er håndsydd på det som en gang var ei dongeribukse.


Har også fått begynt på Toras påskeløper av AnnAKa. Gleder meg til å få gjort den ferdig for den er applikert med verdens søteste harepus :-)


Ettersom det er begrenset hva jeg får gjort på syfronten, så har jeg begynt å strikke Russelester til Oliver (minste barnebarnet) i deilig myk alpakka.
Fint å ha noe å sysle med når påskeværet ser ut til å bli fint innevær! Ønsker dere alle ei fin påske, og så blogges vi snart igjen :-)

1 kommentar:

  1. Kos deg med prosjektene dine.
    Blir kjekt når kjøkkenet blir ferdig.
    God påske!
    Klem

    SvarSlett