søndag 2. mars 2014

Vil bare sy, strikke og kose meg...

Men, som jeg sa, så setter betennelser i armene en effektiv stopper for det meste. Og, som om ikke det var nok, og det er det jo ikke.... Har nå hatt mitt 5. besøk hos tannlegen! Lang historie kort; Rotfylling...med betennelser...OK! Nok om det - hater å klage, men nå vet du hvorfor jeg plutselig ikke blogger :-) Ja, glem den rotfyllinga, men FM og betennelser er hovedgrunnene.

Blir helt i tvil om jeg skal poste sånne "triste" innlegg...men hvem har det perfekt? Ja, bortsett fra på Facebook, da ;-)


  Håper du følger meg uansett....jeg er her hele tiden, uansett :-)

 Et lysglass jeg kjøpte til jul...Lyset brant opp, og det tomme glasset ble pyntet med  elastiske blonder og trehjerter som jeg mener å huske at jeg kjøpte på Nille :-?

 ....tenk at disse ranunklene? har blomstret vakkert i vår stue i mer enn en uke...


.........iskunst på Futelva...og nydelige skapninger .....


 Nikki koser seg på tur...

Ausvika (i Bodøområdet)


Hestehov :-) 2. mars 2014.....uvanlig tidlig..

Så, som dere ser, har jeg hatt det skikkelig fint selv om symaskin og strikketøy må hvile :-)

Ha det fint, og så blogges vi snart igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar