onsdag 14. desember 2011

Juleputer, gaveposer......og kort, selvfølgelig ;-)

Da har jeg strikket mine første juleputer. At jeg aldri har tenkt på det før!!?? Kjenner julestemninga kommer smygende....så da måtte jeg jo ut og kjøpe meg et "julepledd" som matcher putene :-) O, jul med din glede!
Ja, ja, sånn ble nå putene da ;



Skjønner ikke hvorfor det øverste bildet plutselig har bestemt seg for å snu på seg......

Ellers så er jeg ferdig med det meste av juleforberedelser....hurra!! Har laget et par gaveposer som kan være veldig kjekke å putte små presanger i :-) Kjøpte vanlige "gråpapirposer" på Panduro og dekorerte litt...sånn ble det;



....og så ble det ett julekort til før jeg pakket vekk "julesakene"........




.........så nå er det tilbake til "vanlige" kort :-)


Som jeg har sagt før, så er scrapping bare kos.....godt å kunne ty til når det blir for mye stress. Kobler helt ut og nyter det jeg kaller for "ren terapi". Begynte på et nytt kort i kveld, og er spent på resultatet....det vet man ikke før man har prøvd ut "ymse" mønsterark og pynt :-)

..........og på strikkepinnene har jeg ei vinveske, pluss at jeg har ei som er klar for toving. Etter toving skal jeg prøve meg på nålefilting for å dekorere veskene.....spennende!

Sier som Pippi...det har jeg aldri prøvd, så det går nok bra!!  (eller noe lignende)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar