mandag 22. oktober 2012

Litt tid foran symaskinen

Har kosa meg med litt søm i det siste, noe som bl.a. har resultert i denne posekatta;


Ble den ikke stilig? Denne ble gave til sønn og svigerdatter, men jeg likte den så godt at det kan hende jeg må sy en til meg selv også.

Har også sydd etui til våtservietter...........forbruksvare blant de som har små barn, så dette ble en gave til Oliver (og foreldrene). Hvis du har lyst til å sy en sånn, så finner du mønsteret på denne fine bloggen.


Har også fått strikka litt. Det ble ei vinveske som akkurat nå ligger og venter på toving, og så måtte jeg strikke et par myke, deilige votter til lille Oliver. Det begynner jo og bli skikkelig kaldt nå. Som dere ser; helt enkle og strikket i Gjestal Dis.


Nå har jeg et par piratvotter på pinnene. Tror jeg må strikke to par og gi til de største barnebarna. Kommer tilbake med bilde senere.

Men nå er det vasking og støvsuging som står på programmet. Får koselig besøk fra Mo i Rana i morra, og må gjøre klart gjesterommet. Ønsker dere en fin høstdag, og så blogges vi snart igjen :-)


3 kommentarer:

  1. Så stilig den katta var :)Skjønner godt at du vil ha en egen katte. Og tusen takk for at du linker til min blogg ang. mønster på våtserviett trekket :O)

    SvarSlett
  2. Det var en käck ide´, att sy en påskatt. Tack för tipset! Du har valt ett jättegulligt tyg till fodralen för våtservetter, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Koselig både posekatten,og våtserviettholderen!!
    Og votter blir jo gode å ha nå som det blir kaldere og kaldere ute.
    Håper du koste deg med besøk i går.
    Ha en fin dag, klem

    SvarSlett