fredag 14. februar 2014

Ny veske og Valentine's

Sydde meg ei enkel veske i "avisstoff". Mønsteret fant jeg på nett, og stoffet er fra Stoff & Stil. Syns den ble ganske tøff - om jeg må si det selv :-) Enig?


Har ikke blitt gjort så mye håndarbeid i det siste. Begrenser seg selv når man har FM, men nå er formen bedre og sylysten så absolutt på plass :-)

Å ja, det holdt jeg på og glemme; Det er jo Valentine's, og selv om Mannen og jeg kanskje ikke er verdens mest romantiske personer noen av oss, så fikk jeg et nydelig smykke før han dro på jobb i dag, og i kveld blir det ut for å spise. Håper alle dere der ute også har en fin dag - partner eller ikke! Kos deg - det er fredag :-)


.....oppdatering; Fikk overrakt aldeles nydelige roser etter jobb :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar