torsdag 30. januar 2014

Brødkurv og mugrug

Litt småtteri får man da produsert innimellom, og denne gangen ble det en kurv som jeg skal bruke som brødkurv - sånn passe størrelse for noen skiver - mener å huske at jeg skjærte den på 14 inches. Og så var jeg så heldig at jeg hadde stoff liggende som passet ypperlig til formålet med litt kjøkkenredskaper og passende utsagn på :-) Sånn ble den:


..og hvis du har lyst til å sy en sånn, finner du fremgangsmåten her eller her.

Jeg surfer en del på utenlandske sider på jakt etter inspirasjon og kanskje et fint mønster eller en tutorial på ting jeg har lyst til å sy. Det var sånn jeg tilfeldigvis kom over et bilde av en mugrug (krusmatte) med en applikert fredsdue. Syntes den var så fin, og ulik alle andre mugrugs jeg har sett så da måtte jeg bare sy en sånn - og her har du den:


Husker ikke nå hvor jeg fant dette bildet, men du må gjerne bruke mitt som utgangspunkt om du skulle få lyst til å sy en sånn mugrug :-) Går selvfølgelig ut fra at du linker hit om du bruker bildet :-) 

Akkurat nå har jeg en løper under produksjon, og tror jeg har bestemt meg for hvordan neste veske blir. Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar