fredag 18. juli 2014

Bli Vakker

Nå er det jo sånn at skjønnhet kommer innenfra, men det skader jo ikke å pynte litt på utsiden også :-) Jeg bestiller ofte hårpleieprodukter på nett - ganske enkelt fordi det blir mye billigere enn å kjøpe hos frisøren. Og når det attpåtil er fraktfritt, ja, da er det ikke noe å tenke på, engang!

En av nettbutikkene jeg ofte bruker er www.blivakker.no - derav overskriften. Var innom der for et par dager siden og la igjen en bestilling ( som allerede er på vei hjem til meg). I dag da jeg sjekka mailen hadde jeg fått et tilbud jeg kan dele med mine venner - og det gjør jeg mer enn gjerne.

(og, nei, jeg tjener ikke noe som helst på dette, om noen skattefolk skulle lure på det).

Sjekk ut tilbudene her;

http://del.blivakker.no/x/EYcCLj


Tilbudet er gyldig til 20. juli så her er det bare å løpe og kjøpe :-)


Blivakker.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar