torsdag 22. november 2012

Bursdag

I går var jeg i koselig bursdag hos min kjempegode venninne Inger. Vi har kjent hverandre bestandig, og har vel aldri gått glipp av hverandres bursdager. Etter så mange år, 51 totalt, så sier det seg selv at det etterhvert blir litt vanskelig og tenke ut gaver hun kanskje trenger og vil bli glad for.
Jeg tok sjansen på og sy en sminkepung, og oppi den puttet jeg en boks med deilig bodybutter. Sånn ble det; Virka som hun ble fornøyd, og det er jo hovedsaken :-)


Blomsten nede til høyre for bildet er laget av kroklisser. Hvis du har lyst til å lage sånne, så finner du tutorialen her.

Fikk også tid til å lage et kort, og for første gang laga jeg et dorullkort. Det høres helt forferdelig ut, men resultatet ble ganske bra.....og, ja, kortet har utgangspunkt i en dorullkjerne :-)



Tab'en med stempel og personlig hilsen på baksiden, oppbevares inni kortet.

Så, som dere skjønner, så er formen nesten tilbake til normalen igjen......stingene er fjernet og penicillinkuren nesten ferdig....og i morgen er det fredag :-) Ønsker dere alle ei fin helg og så blogges vi plutselig igjen :-)


3 kommentarer:

  1. Flott gave og dorullkort til venninna di.
    God bedring videre, ikke kjekt med betendelse i såret.
    Går også på pencelin etter en tur hos tannlegen, og i neste uke må tanna trekkes...grøss og gru...
    Men det går nok bra det også :)
    Ha ei fin helg, klem!!
    Ps: må skrive ordrebekreftelse (vis at du er en robot) fremdeles, så du har ikke fått den bort.

    SvarSlett
  2. Takk :-) Masse lykke til hos tannlegen!!!! (verste jeg vet) God helg til deg også, klem

    SvarSlett
  3. Takk :-) Masse lykke til hos tannlegen!!!! (verste jeg vet) God helg til deg også, klem

    SvarSlett