fredag 2. november 2012

Mugrugs og fredagskos

Endelig fredag igjen :-) Håper dere har en fin-fin fredagskveld der ute. I Bodø har det ikke vært særlig fint utevær i dag - det har vært en sånn blåsbortdag. Men aldri så galt osv...... Fikk sydd et par mugrugs i ettermiddag. Helt enkle, men ble fornøyd, jeg :-)


Fargen på det øverste bildet er totalt misvisende.....det nederste er vel så likt originalen som mulig.

Katia-skjerfet ble ferdig her om kvelden, og selv om det ikke var verdens morsomste arbeid, så ble jeg kjempefornøyd med resultatet. Absolutt nydelige farger, etter min smak :-)

Men nå skal jeg kose meg med Norske Talenter. God helg til dere alle sammen, og så blogges vi snart igjen :-)

2 kommentarer:

  1. Flotte Mugrugs og skjerf!!
    Ønsker deg en fin søndag, klem

    Ps: du vet at du har skrivebekreftelsen på?
    Mye lettere for oss å skrive kommentarer hvis du tar den bort.

    SvarSlett
    Svar
    1. Uuups :-) Det hadde jeg ikke tenkt på....tatt den bort nå :-) Takk for tipset!

      Slett