tirsdag 13. november 2012

Rare hus og kule fugler

Ja, det har jeg sydd siden sist. Har ikke kunnet blogge om det før, fordi det var en bursdagsgave. Men nå er bursdagen vel overstått, og jeg kan vise dere hva jeg har laget;


Spisebrikker etter ett av AnnAKa's mønstre, som faktisk heter "Rare hus og kule fugler". Syns de ble søte, jeg :-) Disse ble en del av bursdagsgaven til svigerdattera.

Og så har jeg brukt opp litt restegarn, og strikket lester til Mathias (eldste barnebarnet). Virker som han ble fornøyd når jeg sa at det var skikkelige militærsokker (jfr. fargen)...


Ellers har jeg faktisk ikke fått gjort stort, hverken av håndarbeid eller andre ting. Var gjennom et aldri så lite inngrep (operasjon) på onsdag, og det ble større enn jeg hadde ventet, så formen har ikke vært helt på topp. Men nå går det mye, mye bedre så i dag spørs det om jeg ikke skal svinge både vaskefilla og malerkosten .-)
Vi  får se hva ettermiddagen bringer. Uansett, ha en fin dag der ute og så blogges vi snart igjen!

1 kommentar: